گزارش همایش مشاغل

گزارش همایش مشاغل

پیام ها: 0
فایل ها: 0
لینک کوتاه:
emamrezaedu.com/z3XLa
متن خبر:

به نام خدا

پایه نهم دخترانه به جهت اینکه باید در انتهای سال و پس از امتحانات خود دست به انتخابی مهم بزنند و رشته تحصیلی خود را برگزینند یکی از مهم ترین مقاطع تحصیلی به حساب می آید، به همین جهت مدیریت محترم و مشاور و معاونین عزیز متوسطه دوره اول دخترانه دست به برگزاری همایشی زدند تا دختران فهیم ما با ابعاد مختلف مشاغل و شاخه های مختلف آنان آشنا شوند.

در ابتدای برنامه سرکار خانم لیاقت مدیریت محترم مقطع دقایقی را به صحبت پرداختند پس از ان سرکار خانم خورسند نژاد به صورت مفصل و خلاقانه ای میهمانان عزیز برنامه را معرفی کردند و در ادامه دانش آموزان عزیز سوالات خود را مطرح میکردند.
در این همایش مجتمع آموزشی فرهنگی امام رضا (ع) میزبان مشاغل مختلفی ازشاخه های نظری و فنی حرفه ای  از جمله: دندانپزشکی، پلیس، کشاورزی، گردشگری، گرافیست،مشاوره، وکالت، مهندسی مخابرات و برق، مهندسی it ، فیزیک هسته ای بود. همزمان با این مشاغل دست سازه ها و هنرها و تکنیک های دانش اموزان محترم به روش های مختلف به نمایش درآمد.
امیدواریم این تلاش ها و زحمات باعث پیشرفت روز به روز فرزندان عزیزمان شود و کمکی کرده باشد تا در ادامه مسیر زندگی قدم های بزرگی را برداشته و به جامعه خود خدمات مفیدی را ارائه دهند.
در زیر شما را با گزارش تصویری معرفی مشاغل مرتبط با هدایت تحصیلی پایه نهم دخترانه را آشنا می کنیم:

جهت دیدن گزارش تصویری برنامه کلیک نمایید.
جهت دیدن گزارش ویدیویی برنامه کلیک نمایید.

تو هم می تونی با ورود به سیستم، نظرت رو با ما به اشتراک بذاری...
نظرات: